Wymiana oraz zwrot towaru

ZWROTY I REKLAMACJE

TERMIN ZWROTU

Możesz dokonać zwrotu bez podania przyczyny, składając oświadczenie na piśmie (na adres: ONEBYONE SP. Z O.O. ul. Krakowska 19-23, loc.7, 50-424 Wrocław) lub za pośrednictwem wiadomości e-mail (na adres: info@onebyoneshop.pl ) w terminie 14 dni od przyjęcia zamówienia do realizacji.

ZGŁOSZENIE ZWROTU

Zwracany produkt musi być odesłany w takim samym stanie w jakim został doręczony, nie może być uszkodzony czy zniszczony, nie może nosić żadnych śladów użytkowania (w tym zapachu perfum, proszku do prania itp.) oraz musi posiadać oryginalne metki i w miarę możliwości oryginalne opakowanie. Uwaga! nie ma możliwości zwrotu produktów z kategorii: perfumy, bielizna w tym body i skarpet.

ABY DOKONAĆ ZWROTU NALEŻY:

Dokładnie zapakować i zabezpieczyć produkt.
Wypełnić formularz zwrotu, który został wysłany wraz z produktem (jeśli nie posiadają
Państwo formularza można go wydrukować tutaj – POBIERZ FORMULARZ).
Zwracany produkt z dołączonym formularzem zwrotu należy odesłać na adres:
ONEBYONE SP. Z O.O. Krakowska 19-23, loc.7, 50-424 Wrocław

Nie odbieramy paczek z paczkomatów, punktów odbioru oraz nadanych za pobraniem.

TERMIN REALIZACJI ZWROTU

W terminie 14 dni od dnia dostarczenia do e-sklepu towaru wraz z wypełnionym i podpisanym oświadczeniem o zwrocie – odstąpieniu od umowy, zwrócimy Ci dokonane przez Ciebie płatności, wtym koszty dostarczenia towaru, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez. Ciebie sposobu dostawy towaru innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany w e-sklepie. Oświadczamy, iż jesteśmy uprawnieni do wstrzymania się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem. Klient zobowiązany jest ponieść koszty wysyłki towaru do E-Sklepu. Klient zobowiązany jest zwrócić Sprzedającemu towar niezwłocznie, nie później jednak niż wterminie 14 dni od dnia, w którym zostało zgłoszone odstąpienie od umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt pod numerem telefonu +48 518 453 492

REKLAMACJE

ZGŁOSZENIE REKLAMACJI

ABY ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ NALEŻY:

Dokładnie zapakuj i zabezpiecz produkt.
Wypełnij formularz reklamacji, który znajdziesz tutaj – POBIERZ FORMULARZ).
Reklamowany produkt z dołączonym formularzem reklamacji, dowodem zakupu (np. Fakturą VAT), odeślij na adres: ONEBYONE SP. Z O.O. Krakowska 19-23, loc.7,50-424 Wrocław

ROZPATRZENIE REKLAMACJI

O rozpatrzeniu reklamacji zostaniesz poinformowana/y drogą e-mailową.

TERMIN

W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki wraz z towarem, rozpatrzymy Twoją reklamację. W sytuacji wystąpienia braku zgodności towaru z umową możesz złożyć reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z trzech działań:

wymiany towaru na nowy
naprawy towaru
odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna.

Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem. Koszt dostarczenia reklamowanego towaru do Sprzedającego, a w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, także koszt przesłania towaru do Klienta obciąża Sprzedającego. Sprzedający informuje, iż pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (Online Dispute Resolution).

W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt pod numerem telefonu +48 518 453 492
Nasza strona używa cookies