Pytania i odpowiedzi
Tutaj wszystko jest bardzo łatwe. Wybrany przez Ciebie produkt znajduje się obecnie na jednym z etapów produkcji. A fakt, że zamówisz go teraz, gwarantuje Ci, że będziesz jednym z pierwszych, który otrzyma nowość, ponieważ złożenie zamówienia zarezerwuje ten produkt dla Ciebie
Status swojego zamówienia możesz sprawdzić na swoim koncie osobistym podczas rejestracji na stronie
Dokonać zakupu w sklepie internetowym ONEBYONE można w bardzo prosty sposób.
1. Złożenie zamówienia
Należy wybrać towar (kolor, ilość, rozmiar), a następnie wcisnąć przycisk Do koszyka. Po wybraniu wszystkich towarów przejdź do sekcji Mój koszyk, naciskając odpowiedni przycisk. Na tej stronie wyświetlą się wszystkie wybrane przez Ciebie artykuły. W polu Ilość można zmienić ilość artykułów. Jeżeli zaszła taka zmiana, należy nacisnąć przycisk Przelicz.
W kolumnie Działanie dla każdego artykułu dostępne 2 opcje: usunięcie towaru z koszyka lub jego odłożenie na póżniej.
W odpowiednim polu może być również wprowadzony kod rabatowy.
2. Podtwierdzenie zamówienia
Po wprowadzeniu niezbędnych informacji na temat dostawy (imię oraz nazwisko zamawiającego, adres dostawy, telefon kontaktowy, forma opłaty oraz dostawy i td) w celu złożenia zamówienia trzeba nacisnąć przycisk Złóż zamówienie. Kopia zamówienia będzie wysłana na adres e-mail, podany podczas rejestracji w sklepie internetowym.
Uwaga! Przy założeniu konta oraz przy złożeniu zamówienia prosimy zwracać szczególną uwagę na prawidłowość podanych informacji. Nieprawidłowy numer telefonu bądź niedokładny adres mogą spowodować opóźnienie w realizacji zamówienia.
Niedługo po złożeniu zamówienia (zazwyczaj w ciągu godziny) z Państwem skontaktuje się nasz manager w sprawie informacji do kontaktu podanych podczas złożenia zamówienia.
Dobrze wiedzieć: dla stałych klientów w sklepie internetowym jest opcja Zarejestruj się. W osobistym gabinecie można przejrzeć zawartość koszyka, historię zamówień, powtórzyć lub zrezygnować z zamówienia oraz zasubskrybować newsletter sklepu ONEBYONE (opcje dostępne po zalogowaniu się do systemu).
ZWROTY I REKLAMACJE
TERMIN ZWROTU
Możesz dokonać zwrotu bez podania przyczyny, składając oświadczenie na piśmie (na adres: ONEBYONE SP. Z O.O. ul. Krakowska 19-23, loc.7, 50-424 Wrocław) lub za pośrednictwem wiadomości e-mail (na adres: info@onebyoneshop.pl ) w terminie 14 dni od przyjęcia zamówienia do realizacji.
ZGŁOSZENIE ZWROTU
Zwracany produkt musi być odesłany w takim samym stanie w jakim został doręczony, nie może być uszkodzony czy zniszczony, nie może nosić żadnych śladów użytkowania (w tym zapachu perfum, proszku do prania itp.) oraz musi posiadać oryginalne metki i w miarę możliwości oryginalne opakowanie. Uwaga! nie ma możliwości zwrotu produktów z kategorii: perfumy, bielizna w tym body i skarpet.
ABY DOKONAĆ ZWROTU NALEŻY:
Dokładnie zapakować i zabezpieczyć produkt.
Wypełnić formularz zwrotu, który został wysłany wraz z produktem (jeśli nie posiadają
Państwo formularza można go wydrukować tutaj – POBIERZ FORMULARZ).
Zwracany produkt z dołączonym formularzem zwrotu należy odesłać na adres:
ONEBYONE SP. Z O.O. Krakowska 19-23, loc.7, 50-424 Wrocław
Nie odbieramy paczek z paczkomatów, punktów odbioru oraz nadanych za pobraniem.
TERMIN REALIZACJI ZWROTU
W terminie 14 dni od dnia dostarczenia do e-sklepu towaru wraz z wypełnionym i podpisanym oświadczeniem o zwrocie – odstąpieniu od umowy, zwrócimy Ci dokonane przez Ciebie płatności, wtym koszty dostarczenia towaru, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez. Ciebie sposobu dostawy towaru innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany w e-sklepie. Oświadczamy, iż jesteśmy uprawnieni do wstrzymania się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem. Klient zobowiązany jest ponieść koszty wysyłki towaru do E-Sklepu. Klient zobowiązany jest zwrócić Sprzedającemu towar niezwłocznie, nie później jednak niż wterminie 14 dni od dnia, w którym zostało zgłoszone odstąpienie od umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.
W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt pod numerem telefonu +48 518 453 492
REKLAMACJE
ZGŁOSZENIE REKLAMACJI & FORMULARZ
ABY ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ NALEŻY:
Dokładnie zapakuj i zabezpiecz produkt.
Wypełnij formularz reklamacji, który znajdziesz tutaj - POBIERZ FORMULARZ.
Reklamowany produkt z dołączonym formularzem reklamacji, dowodem zakupu (np. Fakturą VAT), odeślij na adres: ONEBYONE SP. Z O.O. Krakowska 19-23, loc.7,50-424 Wrocław
ROZPATRZENIE REKLAMACJI
O rozpatrzeniu reklamacji zostaniesz poinformowana/y drogą e-mailową.
TERMIN
W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki wraz z towarem, rozpatrzymy Twoją reklamację. W sytuacji wystąpienia braku zgodności towaru z umową możesz złożyć reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z trzech działań:
wymiany towaru na nowy
naprawy towaru
odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna.
Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem. Koszt dostarczenia reklamowanego towaru do Sprzedającego, a w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, także koszt przesłania towaru do Klienta obciąża Sprzedającego. Sprzedający informuje, iż pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (Online Dispute Resolution).
W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt pod numerem telefonu +48 518 453 492
Płatność
Składaj zamówienie, które bez problemu opłacisz za pomocą serwisu szybkich płatności PayU - przy użyciu karty lub logując się na swoje konto bankowe.
Płaności online procesują się na stronie zabezpieczonej certyfikatami bezpieczeństwa. W celu ochrony Państwa danych osobowych korzystamy z najlepszej technologii ochrony danych w sieci.
Końcowa cena zamówienia zawiera koszt zamówionych artykułów, koszt dostawy oraz podatek VAT.
Dostawa
Dostawy realizujemy za pośrednictwem firmy InPost do każdego miejsca w Polsce.
Czas dostawy – 1-3 dni robocze.
Koszty dostawy:
InPost Paczkomat - 16,99 PLN
InPost Kurier - 19,99 PLN
Przygotowaliśmy dla Ciebie tabelę rozmiarów, za pomocą której z łatwością dobierzesz rozmiar. Tabelę rozmiarów możesz zobaczyć tutaj. Jak dokonać pomiarów. Standardowe parametry rozmiaru (obwód klatki piersiowej, talii, bioder) możesz zobaczyć w tabeli rozmiarów. Obwód klatki piersiowej - centymetr krawiecki przebiega poziomo wzdłuż najbardziej wystających punktów klatki piersiowej i łopatek oraz wzdłuż pach;
obwód talii - mierzony jest w najwęższym miejscu tułowia. Taśma lub gumka, którą zawiązaliśmy w talii przed przystąpieniem do pomiarów, pomoże określić prawidłowe położenie talii;
obwód bioder – miarę tę mierzy się w najbardziej wypukłych punktach pośladków i w najszerszym miejscu bioder.
długość bluzki, topu lub szlafroka mierzy się od siódmego kręgu szyjnego (od kołnierza) do pasa i od tego miejsca w dół do pożądanej długości produktu; długość spódnicy lub spodni należy mierzyć od dolnej krawędzi taśmy w talii do pożądanego poziomu produktu.
Jeśli mierzysz długość spodni lub spódnicy na gotowym produkcie, należy ją mierzyć wzdłuż zewnętrznego szwu bocznego wraz z paskiem.